nieuwe foto's - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu nieuwe foto's - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 September 2007 | Tunesië, Tunis

Hier een link naar de foto's van Tamara...http://mijnalbum.nl/Album=T3Y8YBWC
let even extra op foto 28 is onze hunkwall die in de kamer hing, 141 een bekende voetballer uit het tunesische team die ik met uitgaan tegenkwam en vanaf foto 317 de foto's van de bruiloft.
ook nog sta ik op de foto's van de kidsworld site....http://gobest.nl/Accommodatie.asp?RecID=2511&Datum=29/09/2007&Beleving=Kids
als dit niet werkt dan www.gobest.nl
kidsworld
club palm inn tunesie
kus van linda

  • 08 September 2007 - 09:51

    Tamara:

    Eey meissie.. en nog steeds zo stil daar.. daar gaat vanaaf cker wel verandering in komen als je zus er is.. heel veel plezier met haar daar.. maar dat zal wel lukken denk ik.. heb je weer een eigen camera.. hahaha nou ik spreek je wel weer.. en wel genieten he...

    Liefs Tamaar

  • 10 September 2007 - 07:38

    Karin:

    Zo wat een foto's, leuk om ze te zien.
    D1, 2 & 3 hebben de eerste overwinning binnen. 6-0, 12-0 en 9-0.
    Heel veel plezier daar nog.
    Karin

  • 10 September 2007 - 07:57

    Ankie:

    Hallo Linda, nou ik heb de foto's bekeken, je bent lekker blond geworden.
    Verder kun je zien dat je het reuze naar je zin hebt, dat zal wel effe tegenvallen als je weer terug bent.
    Ik heb gehoord dat Inge goed is aangekomen, feliciteer haar even met haar verjaardag vandaag. En jij ook gefeliciteerd met je zus. Veel plezier en natuurlijk ook de groeten van Opa en Oma. Ik hoor de verhalen wel van Inge.
    Doei.

  • 11 September 2007 - 13:19

    Pauline:

    Zo volgens mij vermaak je je nog wel daar. Leuke foto's ! Heel veel plezier nog !

    Liefs Pauline

  • 11 September 2007 - 14:22

    Bianca:

    hi blonde!!

    eindelijk kan ik weer op internet en kan ik je weer in de gaten houden haha

    ik heb een hoop gemist bij je maar ben weer helemaal op de hoogte met je leuke verhalen en leuke fto's..

    hier gaat het ook goed.. ik ben weer naar school das wat minder maar verder wel weer leuk hoor

    kom nou maar weer snel naar het koude kikkerlandje terug want we hebben een hoop bij te kletsen..

    tot snel en heel veel plezier nog!!

    liefs en een dikke kus

  • 16 September 2007 - 17:37

    Vera:

    Hoi lieve lieve Linnie..

    je hebt het prima naar je zin daar he meis... blijf lekker genieten...

    dikke kus vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Tunis

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 48081

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: